~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Rabu, 14 November 2012

singgah jap jer

tuan punye blog yg comel... :)

aiii....selamat pg.... saje nk upload nie jer... hehehehehe :)

xle ngarut2 dlm nie sbb line kurg ok... but...rnd sesuatu yg dah pergi... @~~

Isnin, 27 Ogos 2012

mungkin hati ini tak sekuat kata2

bila kesunyian semakin sukar dilafazkan


Sabtu, 24 Mac 2012

dy yg dimemori

Assalammualaikum.....


sebelum ape2 muke tuan blog yg comel nk ditayangkan dlu sebelum bmadah2 jiwang :) rindu da lame tak b'blog...ari nie line internet nie sgtla best...:) so leh la tulis skit2...nie pn  sbnrnye catatan yg tertangguh...huhuhuhu

tb2 ari nie rse mcm rindu dan sgt rindu...sama ade sedar atau ta sedar.... :'( pernah aq cerita ttg dy dlu...ingt da hbs cite ttg dy tapi rsenye br skrg terasa benar2 hidup tanpa dy...dalam hidup nie kita belajar mcm2 dan yang selalu kita cari dan cuba faham bila masalah hati dan perasaan yang sukar ditafsirkan..tak tahu nk mula mcm mne tapi dari hati ini tercipta lagi sebuah cerita tentang 'Persinggahan sebuah bahagia'....

"......sejak engkau pergi dari sisi ku rasakan hidupku sepi sekali
 tiada lagi drimu yang selalu menemani 
wahai dikau si rahsia hati hadirmu dulu suatu memori 
kini ku sering merindu tanpa henti 
walaupun aku tersenyum indah dan bicaraku bagai bahagia 
namun tiada yang dapat mengerti tangisan dihati ini 
Aku rayu engkau kembali seperti saat dulu wahai kasih hati
dan kau terus membisu dan terus pergi 
sejak engkau berubah hati meninggalkan aku 
tertnya sendri hanya airmata kini yg dapatku beri kini tiada lagi rahsia hati 
jika aku rindu hanya dimimpi mengharap masih ada engkau kembali......


dan sejak dy pergi mmg aku rindu...mcm baru semlm dy ade tapi apakan daya segala berubah sekelip mata...aku tak sangka aku ingt tak ade lg nak cerita ttg dy tapi ble satu hari tuhan makbulkan doa aq utk rse bahagia yg sekejap itu...aq tak ingt ble kami bermula tp yg aq sedar ble itu kali terakhir aq jmp dy...walaupun dlu selalu jgk gado pas2 merajuk tapi rsenya kali nie lame da tak jumpe dy hmpir 3bulan...nie paling lame dy tak jumpa aq...memang rse 'down' sgt2...tapi ape nk wat... dlu dy hadir sbgai kekasih dan bertukar mjadi kawan dan sahabat yg selalu temani aq disaat suka dan duka...tapi takdirkan tuhan jer yg tahu...aq pn tak tahu ape akan blaku lepas nie... :( 

tangisan tak boleh ubah ape2 macam tue jgk airmata yg penting aq kena jadi kuat dan tabah...sabar dan lebih sabar...kehilangan dy amatlah aq rasa...mungkin bukan jodoh aq dgn dy..tuhan dah rancang yang lebih baik utk aq...


k la...2 saje nk kongsi kt cnie... :) 

Ahad, 11 Mac 2012

nama saya hanani :)



beronline dari kluang.... comey tak gmbar nie....sweet kn...hehehehehe rindu la kt seseorg...saje gatal nk post pic tbaru yg tak kurus2...hehehehe k la....selamat mlm....tak tahu nak cakap ape...ngtuk jer.. :)

Rabu, 29 Februari 2012

mcm2 cite.... nk kongsi kt cnie... :)

Assalammualaikum.......


smlm xle nk tulis aper2 just share agu jer sbb tb2 blog xle nk sent catatan br...padahal da tulis pnjg2 da.. kesian x... huhhuhuhu
ok la sblm aper2 nk ckp skit...smlm kn adelah ari malang sbb dapat duit tak berapa asli...huhuhuu sedih wei... :(...sy sgt careless kan... huhuhuhu :( ok la stop cite 2 k....kalo blh nk la cite semua kt cnie... huhuhuhu


sblm aper2 nk ucap HEPI BZDAY kt MY BFF AYU :) nk update ari tue 24.04.12 yg ker 24thn...huhuhu sweet tak bzday ngn umur leh same... 


to AYU -->> semoga persahabatan kita akan kekal selamanya... terima kasih sbb boleh jadi kawan mse susha ngan senang... semoga tahun nie ko dapat capai segala yg ko ingin kan... dan sentiasa hepi dan bhgia selalu... aku selalu sayang ko.. <<-- 


pas2 nk cite pasala keje plak... alhamdulilah....keje aq sekarang da ok dan aq dapat wat ngn baik..cume skrg selalu kne balik umah kepong mmg jarang la nk merayap2 mcm dlu... huhuhu yg best sabtu ahad aq cuti... :) lompat tinggi dan guling2 satu umah ea...walaupun boring...hehehehe skrg da makin byk beza dari dlu sejak aq ubah keje... cara hidup aq dunia aq dan aq rse makin matang skit la aq nie...walaupun sbnrnya masih tercari2 diri nie... :) tak semua sempurna kan.... 
pasal CINTA---sangat la tak lucky skr nie... hnya kawan2 utk hilang rse bosan... utk percaya cinta?? masih ade ker.... setahun yg terbina pn blh rebah...inikan pulak nk bina yg baru...rse tak mamu lagi kot... dan paling mustahil utk org yg da tak kurus macam aq... huhuhuhu 


sekarang nie cam rse nk kuarkan ayat2 jiwang saya...huhuhu :) @~~


....sering bertanya didalam hatiku ini mengapakah dia masih belum ku temui ku cuba fahami ku cuba miliki namun masih ku jua dilukai disaat ini airmata menemani ku kecewa dgn diri ini mungkin ini takdir yg harus aq lalui tapi masih mengharap ada bahagia abadi...
biar ku sndri untuk ku fahami kau tak cinta lagi sepi kurasai namun ku jalani hidup ini dgn penuh erti kini engkau pergi tinggal ku sndri kini kau lah racun penuh duri2 kini airmata penawar diri penawar hati sayang ku kasih kau tak fahami derita hatiku andai kau disisi sebagai teman demi bahgiamu ku rela begini demi cinta ini kurela dilukai kerna ku tak mahu kehilangan dirmu kasih kini ku fahami kau bukan milikiku lagi kini ku mngerti takdir cinta ini ku relakan sayang kau bhgia dgn insan lain.. demi kasihku...demi cintaku..demi sayangku...demi kebahagianmu aq relakan perpisahan ini... maafkan kasih kerna aq menagis maafkan ku sayang kerna airmata kerna aq tlalu tluka..... 

rasanye nie jer nk kongsi kt myheartmissu...insyallah ade mse...line ok leh b'blog lg..windu selalu... @~~ :*

Isnin, 27 Februari 2012

sje nk share lagu

Tak Suka Tak Apa 

Jikalau orang tak suka tak apa
Tapi janganlah kau mengata
Sudah menjadi adat di dunia
Ada rupa dan berharta orang suka

Jikalau orang tak suka tak apa
Biarlah ku mengundur diri
Mungkin kau rasa aku tak sepadan
Dengan dirimu

( 1 )
Ku sedar diri ini
Aku hanyalah insan biasa
Tapi aku ada harga diri

Walaupun terguris hati ini
Hingga menitis air mata
Namun semuanya tak bererti
Bagimu

Waktu orang suka semuanya indah
Waktu dah tak suka oh ada-ada saja
Sukarnya nak ku temui
Cinta yang sejati dan bahagia

( ulang 1 )

Jikalau orang tak suka tak apa
Tuhan masih menyayangiku
Moga suatu hari akan tiba
Jodoh buatku dengan insan
Yang ikhlas cintanya

Sabtu, 21 Januari 2012

di malam-malam sepi....

Assalammualaikum........

Tatapan buat insan yang melukai......

......bila hati mule faham yang diri ini sudah salah menyayangi
mampukah kecewa itu dibiar sepi...
dimana mahu mencari kekuatan yang semakin hilang dalam kesilapan semalam....
mahu diubah namun tak mampu digubah...
mahu dilalui terasa mahu menagis berhari-hari...
berdosa bagimu kerana insan ini menyayangi dirimu...

Semalam dirimu datang dengan harapan...
penuh impian dan angan-angan....
menciptakan diriku sebuah kebahagian
yang membuat diri terus hanyut dalam keindahan yang kau beri nama cinta...
semakin hari kau semakin lupa
yang diri ini telah mula mengharapkan abadi sebuah syurga dunia...
ingin menyempurnakan insan yang saling kekurangan....
dalam dakapan rindu...dalam bisikan sayang.....
cerita indah telah kita cipta dalam lena kehidupan
dan tidur ditemani mimpi kenangan
suara dalam hati meronta-ronta mahu dihentikan masa bahagia
agar selamanya kebahgiaan itu menjadi syurga kita berdua

tapi........
tiba-tiba ko berubah untuk hari ini....dimana silap yang tercipta
diri ini yang terlalu leka atau kau sengaja mencari alasan duka
kepalsuan yang selama ini aku alami menyentap jiwa
kau semakin jauh disaat aku perlukanmu
kau semakin hilang bila aku ingin mencari kau dalam rindu
mimpi aku juga hilang tiada lagi keindahan.....
kekosongan semakin menambah derita
adakah kau fahami atau dendam itu lebih memuaskan hati
aku yang dulu dipuncak tinggi kini semakin jatuh ke jurang duri
mungkin aku belum tenggelam lemas dalam kemuncak cerita namun kesakitan mula terasa
kau diam seribu bahasa
kau menghilang tanpa bicara
tanpa pesan...tanpa alasan...tanpa kepastian
adakah aku terpaksa mencipta akhirnya sendiri...

menyesalkah diri ini kerana acap kali dilukai...
aku terlalu lemah atau takdir itu aku yang tak ubah
hanya mampu diri ini diber kekuatan utk selalu kuat menghadapi hakikat kebahagiaan

salam kasih dan rindu pemilik blog MYHEARTMISSU @~~

Rabu, 18 Januari 2012

bila saya cube lupakan awk

Assalammmualaikum....

nk kongsi rse hati skrg nie... ape perasaan anda kalo org yg selama nie kte syg2 senang2 jer tinggalkn kte...hepi2 dgn duani dy tp kte yg separuh nyawa...

knp putus cinta tak indah mcm jth cinta.....

SY BENCI AWK ok!!!!!

Sayap Terluka

Dalam keributan hembusan beliung
Terbanglah aku sang camar hina
Mencari singgahan andainya kau sudi
Menghampar kasih di pantai hati

Dah lama kupuja kini jadi nyata
Sayang hanya untuk seketika
Sayap ku terluka ditimpa bencana
Akhirnya diri aku sendiri yang sengsara

( korus )
Ku tahu diri ini bagai menggapai bintang di langit
Tersingkir jatuh tiada pernah kau peduli
Rapuhnya cinta kita patah terkulai di ranting hampa
Pedih terluka tiada siapa yang endahkan

Biar derita biar sengsara aku rela
Menjadi mangsamu
Akanku simpan di nurani ini kenangan antara kita
( hingga akhir nanti oh... )

(2)
Kini kan tinggal cinta dan kasihku
Umpama pungguk merindu bulan
Tak mungkin tercapai hasrat hati ini
Biarpun harus ku tunggu seribu tahun lagi

Isnin, 9 Januari 2012

.....welcome 2012....


Asslammmualaikum....

da 11ari berlalu baru nk on9kan... bukan per..line xm'izinkan...huhuhu ingt ade bb kt umah senang nk b'blog tapi sayang..mse xde plak...huhuhu
Alhamdulilah... 2012 da tiba dan lembaran baru bmula lg... hujung 2011 sgt menyedihkan tp nk watcmne kn... sbg hamba allah tak lepas dari ujian... aq terima takdir aq dgn seadanya...

emm... k la nk berjiwang2 plak k...

"maafkan aku sayang atas perpisahan itu bukan permintaanku atau juga relamu
namun takdir bukan untuk kita bersama aku mahu engkau bahagia
diantara engkau dan aku telah tercipta dia untukmu
aku redha perpisahan ini aku mahu kau juga terima takdir itu bukan kita selamanya
maafkan aku sayang aku pergi dlu kasih ku tinggalkanmu kenangan demi satu kehidupan
realitinya kita tak mungkinkan bersama namun mimpi tetap ada kau dan aku juga walaupun itu ku mahu kita terima takdir maha esa
maafkan aku sayang kasihku juga sama cintamu dan cintaku tiada jodoh untuk kita
berakhir sudah perpisahan yang tak kita jangka sakit dan pedih itu bahagia pastikan ada jua
maafkan aku sayang maafkan cinta kita
sudah tercipta cerita cinta ini bukan kau dan aku tapi untuk kau dan dia"

jiwang sedih aq malam nie... huhuhu... k la... selamat mlm... mmmuuuaaahhhhh utk spe2 yg baca..huhuhu dan blogger2 lain..happy new year...


klik bicara2