~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Rabu, 29 Februari 2012

mcm2 cite.... nk kongsi kt cnie... :)

Assalammualaikum.......


smlm xle nk tulis aper2 just share agu jer sbb tb2 blog xle nk sent catatan br...padahal da tulis pnjg2 da.. kesian x... huhhuhuhu
ok la sblm aper2 nk ckp skit...smlm kn adelah ari malang sbb dapat duit tak berapa asli...huhuhuu sedih wei... :(...sy sgt careless kan... huhuhuhu :( ok la stop cite 2 k....kalo blh nk la cite semua kt cnie... huhuhuhu


sblm aper2 nk ucap HEPI BZDAY kt MY BFF AYU :) nk update ari tue 24.04.12 yg ker 24thn...huhuhu sweet tak bzday ngn umur leh same... 


to AYU -->> semoga persahabatan kita akan kekal selamanya... terima kasih sbb boleh jadi kawan mse susha ngan senang... semoga tahun nie ko dapat capai segala yg ko ingin kan... dan sentiasa hepi dan bhgia selalu... aku selalu sayang ko.. <<-- 


pas2 nk cite pasala keje plak... alhamdulilah....keje aq sekarang da ok dan aq dapat wat ngn baik..cume skrg selalu kne balik umah kepong mmg jarang la nk merayap2 mcm dlu... huhuhu yg best sabtu ahad aq cuti... :) lompat tinggi dan guling2 satu umah ea...walaupun boring...hehehehe skrg da makin byk beza dari dlu sejak aq ubah keje... cara hidup aq dunia aq dan aq rse makin matang skit la aq nie...walaupun sbnrnya masih tercari2 diri nie... :) tak semua sempurna kan.... 
pasal CINTA---sangat la tak lucky skr nie... hnya kawan2 utk hilang rse bosan... utk percaya cinta?? masih ade ker.... setahun yg terbina pn blh rebah...inikan pulak nk bina yg baru...rse tak mamu lagi kot... dan paling mustahil utk org yg da tak kurus macam aq... huhuhuhu 


sekarang nie cam rse nk kuarkan ayat2 jiwang saya...huhuhu :) @~~


....sering bertanya didalam hatiku ini mengapakah dia masih belum ku temui ku cuba fahami ku cuba miliki namun masih ku jua dilukai disaat ini airmata menemani ku kecewa dgn diri ini mungkin ini takdir yg harus aq lalui tapi masih mengharap ada bahagia abadi...
biar ku sndri untuk ku fahami kau tak cinta lagi sepi kurasai namun ku jalani hidup ini dgn penuh erti kini engkau pergi tinggal ku sndri kini kau lah racun penuh duri2 kini airmata penawar diri penawar hati sayang ku kasih kau tak fahami derita hatiku andai kau disisi sebagai teman demi bahgiamu ku rela begini demi cinta ini kurela dilukai kerna ku tak mahu kehilangan dirmu kasih kini ku fahami kau bukan milikiku lagi kini ku mngerti takdir cinta ini ku relakan sayang kau bhgia dgn insan lain.. demi kasihku...demi cintaku..demi sayangku...demi kebahagianmu aq relakan perpisahan ini... maafkan kasih kerna aq menagis maafkan ku sayang kerna airmata kerna aq tlalu tluka..... 

rasanye nie jer nk kongsi kt myheartmissu...insyallah ade mse...line ok leh b'blog lg..windu selalu... @~~ :*

Isnin, 27 Februari 2012

sje nk share lagu

Tak Suka Tak Apa 

Jikalau orang tak suka tak apa
Tapi janganlah kau mengata
Sudah menjadi adat di dunia
Ada rupa dan berharta orang suka

Jikalau orang tak suka tak apa
Biarlah ku mengundur diri
Mungkin kau rasa aku tak sepadan
Dengan dirimu

( 1 )
Ku sedar diri ini
Aku hanyalah insan biasa
Tapi aku ada harga diri

Walaupun terguris hati ini
Hingga menitis air mata
Namun semuanya tak bererti
Bagimu

Waktu orang suka semuanya indah
Waktu dah tak suka oh ada-ada saja
Sukarnya nak ku temui
Cinta yang sejati dan bahagia

( ulang 1 )

Jikalau orang tak suka tak apa
Tuhan masih menyayangiku
Moga suatu hari akan tiba
Jodoh buatku dengan insan
Yang ikhlas cintanya

klik bicara2