~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Sabtu, 24 Mac 2012

dy yg dimemori

Assalammualaikum.....


sebelum ape2 muke tuan blog yg comel nk ditayangkan dlu sebelum bmadah2 jiwang :) rindu da lame tak b'blog...ari nie line internet nie sgtla best...:) so leh la tulis skit2...nie pn  sbnrnye catatan yg tertangguh...huhuhuhu

tb2 ari nie rse mcm rindu dan sgt rindu...sama ade sedar atau ta sedar.... :'( pernah aq cerita ttg dy dlu...ingt da hbs cite ttg dy tapi rsenye br skrg terasa benar2 hidup tanpa dy...dalam hidup nie kita belajar mcm2 dan yang selalu kita cari dan cuba faham bila masalah hati dan perasaan yang sukar ditafsirkan..tak tahu nk mula mcm mne tapi dari hati ini tercipta lagi sebuah cerita tentang 'Persinggahan sebuah bahagia'....

"......sejak engkau pergi dari sisi ku rasakan hidupku sepi sekali
 tiada lagi drimu yang selalu menemani 
wahai dikau si rahsia hati hadirmu dulu suatu memori 
kini ku sering merindu tanpa henti 
walaupun aku tersenyum indah dan bicaraku bagai bahagia 
namun tiada yang dapat mengerti tangisan dihati ini 
Aku rayu engkau kembali seperti saat dulu wahai kasih hati
dan kau terus membisu dan terus pergi 
sejak engkau berubah hati meninggalkan aku 
tertnya sendri hanya airmata kini yg dapatku beri kini tiada lagi rahsia hati 
jika aku rindu hanya dimimpi mengharap masih ada engkau kembali......


dan sejak dy pergi mmg aku rindu...mcm baru semlm dy ade tapi apakan daya segala berubah sekelip mata...aku tak sangka aku ingt tak ade lg nak cerita ttg dy tapi ble satu hari tuhan makbulkan doa aq utk rse bahagia yg sekejap itu...aq tak ingt ble kami bermula tp yg aq sedar ble itu kali terakhir aq jmp dy...walaupun dlu selalu jgk gado pas2 merajuk tapi rsenya kali nie lame da tak jumpe dy hmpir 3bulan...nie paling lame dy tak jumpa aq...memang rse 'down' sgt2...tapi ape nk wat... dlu dy hadir sbgai kekasih dan bertukar mjadi kawan dan sahabat yg selalu temani aq disaat suka dan duka...tapi takdirkan tuhan jer yg tahu...aq pn tak tahu ape akan blaku lepas nie... :( 

tangisan tak boleh ubah ape2 macam tue jgk airmata yg penting aq kena jadi kuat dan tabah...sabar dan lebih sabar...kehilangan dy amatlah aq rasa...mungkin bukan jodoh aq dgn dy..tuhan dah rancang yang lebih baik utk aq...


k la...2 saje nk kongsi kt cnie... :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik bicara2