~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Isnin, 15 Ogos 2011

on9 terakhir di NARSQO

Assalammualaikum....

aii semua...mlm nie adalah mlm terakhir aq kt ofis skrg nie..dan aq akan merindui suasana ini semula...huhuh..sgt sedih dan tak tahu nak ckp per..sayang kt tmpt kje nie...memberi mcm2 cerita dan kenangan tapi nak wat cmne kan... keputusan da dibuat...so...redha dan terima dgn hati yang terbuka... kat cnie la bermula dlu aq kenal erti alam pekerjaan...dan mulai esk masih tertnya2 lagi ape la bakal berlaku dan akan aq lakukan...nk update blog mmg xth ble..so insyllah..kalo ade mse...dan kje aq skrg kt umah jer...jadi surirumah sepenuh masa.. hehehehe


sbnrnyer td aq b'buka ngn fiza dan zimah..tp pic xdela nk kongsi sbb lpe nak amik.. hehehehe...nak kuar lg nt xthla..so akk rindu kat ayu sbb da mula ssh nk kuar huhuhu... :) dan skrg nie tgh update blog gune laptop baru.. hehehehe... aq br jer beli laptop ari 2(9/8/11).. mmg tmbh hutang ler jwbnyer..so pas raya nie mntk2 kje yg aq mntk dapat...kalo tak hbs la aq... hehehehe


pasal cinta...alhamdulilah... masih seperti dlu....semoga akan kekal hingga akhir hayat... aq pn sangat sayang kt dia... :)





"dalam diari cinta telah tercipta lagi satu nama...yang kini b'takhta dihati..menemani setiap rasa dan rahsia...dalam ketelanjuran kata dan bicara masih diharapkan punya sinar bahagia... mungkin kadang2 kita terlupa untuk memahami... tapi sebenarnya kita tak sengaja teruji utk masing2 terima kebaikan sebagai pengubat cinta dan kekurangan sebagai penguat ceriteranya...


wahai hati...terima kasih kerana memberi laluan dalam satu lagi kisah abadi...semoga kekuatan untuk selalu bersama menjadi realiti dan bukan fantasi... untukmu cinta hati...selagi sayang dalam hatimu adalah untukku dalam doaku semoga diri ini sentiasa adamu... sejujur kasih yang diberi...seikhlas cinta yang tercipta dihati...dalam percaya dan setia yang dipegang pada janji...kau dan aq..semoga kekal abadi...."



k la...selamat malam dan selamat bersahur...xth ble lagi leh update..insyallah kalo ade mse k..


@~~my heart miss u@~~

Sabtu, 13 Ogos 2011

setelah 3tahun akhirnya BERPISAH jua...huhuhu




Asslammualaikum....

aii semua... entry kali nie cm sedih jer tajuknye kan...
tapi bukan pasal cinta2 atu aper cume nak bagitahu kat semua yang aq akan berhenti keje secara rasmi 14/08/2011 selepas 3tahun kje kat NARSQO texchnology S/B...nak cite pasal keje nie aq start kje kat cnie lepas STPM...tanpa pengalaman aq diterima kerja kat cnie sebagai Customer Service Consultant.. masuk alam perkerjaan nie memang bestla.. lagi2 bab2 dapat gaji..sangat2 seronok ok... rindu sangat time nie... huhuhuhu...kalo nak diikutkan macam2 yang best tapi mungkin sampai snie saje "jodoh" aq ngn company nie.. insyallah...lepas aq akan dapat yang lebih baik dan aq segala pengalaman yang ade kat cnie sangat memberi makna dalam hidup aq.. huhuhu.. kat cnie nak kongsi beberapa kenangan aq sebagai ingatan.. :)

first time g sg sendat... memori yg sgt2 manis

nie mse thn kedua kjer...xdpt raya.. raya kt ofis....
nie mse kt port dickson... :)

lata lembik yang mmg mencabar.. csc :) miss korang sume

nie mase raya thn lepas...dan sebelah aq adalah MY BOSS en.Noorazli Said

nie hepi time...kali kedua bercuti di combodia bersama bdk2 ofis...sweet memori

dan nie masa first time aq travel bersama company diphuket... sgt2 seronok.. :))

itulah antara gmbr2 yg aq dapat kongsi sepanjang 3thn aq dan akan berakhir..huhuhu sgt sedih ok.. aq sayang sgt company nie tapi apakan daya..aq juga manusia biasa yang perlu mencorak cerita ttg kehidupan... sedih sgt mse tgkpic dan tulis entry nie... semoga lepas nie ape yang aq tinggalkan akan dapat memberi aq pengalaman yang terindah dan ape yg aq bakal hadapi utk episod seterusnya adalah yg lebih baik dari pada ini.. insyallah.. :)

itu saja utk aq kongsi ari nie... tq myheart sbb aq dapat luahkan segalanya.. :)

Khamis, 4 Ogos 2011

Salam Ramadhan.... :)


Assalammualaikum....

aii semua.... harap2 tak terlambat la nk ucap Salam Ramadhan utk semua rakan blogger dan umat islam semua... tapi dari awal ramadhan aq tak dapat puasa lagi sebab 'bendera masih merah' mmg sedihla sbb first2 puasa tak dapat nak puasa... insyallah minggu depan kalau dah ok akan berpuasa seperti biasa... :)

Dihari baik bulan baik nie..alhamdulilah hubungan aq dengan En.CH(Cinta Hati) berjalan seperti biasa...da jarang gado2...mungkin da mula memahami perhubungan ini... semoga hubungan ini akan kekal sampai akhir hayat...amin... :))

Pastu nk g th kt cnie... bulan nie adalah bulan terakhir aku berkerja di Narsqo (NTSB) tempat aq kerja sekarang. Aq da tender resign 1hb ari tue.. sedih gak la da 3tahun aq keje..lepas STPM aq mmg terus kje situ tapi nak wat mcmne rezeki aq setakat nie jer.. insyallah mungkin aq akan dapat yang lebih baik lepas nie... suka duka keje kat NTSD mmg akan jadi kenangan indah dalam hidup aq... sedih sgt2 tapi terpaksa pergi juga...

so ade cerita hepi ade jugak cerita sedih..namun itulah kehidupan... kadang tak semua yang indah...ape pn itulah lumrah bagi kita sebagai hamba allah... namun begitu aq mengharapkan segalanya akan dipermudahkan.. :)

rsenye nie jer utk pagi nie... nak jiwang2 pun tak berapa nak ade idea la.. hehehehe my heart miss u...aq selalu merindui semua tentang hidup aq :))
@~~ jumpe lain kali k..selamat pagi dan selamat bersahur....

klik bicara2