~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Rabu, 29 Jun 2011

masihkah ada harapan???

Assalammualaikum....

ari nie xde pe sgt nk ckp cume tb2 kenangan berputar-putar dalam ingatan....
mungkin sbb aq sunyi... memang aq da ade cinta tapi dia jauh dan buat aq rasa CINTA HANYA PADA NAMA....dalam hati aq rase kosong... silap aq atau silap dy... sampai satu tahap aq takde jawapan untuk mengharapkan ape2 lagi.... masihkah ada harapan????

'PEDIH UNTUK MELUKAI DAN DILUKAI'

Rabu, 22 Jun 2011

SELAMAT HARI BAPA...utk ABAH YANG TERSAYANG ....



harap tak terlambat utk update ttg HARI BAPA...sbb tak dapa tak on9... sempena hari bapa nie nk ucap kt nak tulis ttg ABAH tersayang... sblm 2 layan pic yer... :)



UTK ABAH TERSAYANG.....

aq nie nak kate anak abah sgt pn x jgk tapi mak aq selalu ckp aq anak abah..bagi aq abah best sbb abah senang nk selalu boleh kawtim... hehehehe... abah faham aq..tapi kalo aq majuk ngn abah aq nie mmg EGO dan degil..selagi abah tak tegur selagi tu aq diam.. bukan aper aq takut snanyer.. tapi abah aq abah yg sporting... tak cerewet....abah aq tak garang...tak kuat marah..tapi kalo dah mara mmg bom atom ler jawabnyer... aq nie dari kecik mmg sensitif skit pasal abah aq.. lagi2 mase tinggal asrama..kalo col umah tak penah nak cakap ngan abah sbb baru dgr bunyi suara dah nagis.. huhuhu...mse kecik2 dulu bila kne pukul ngan mak jer mst aq lari kt abah... aq sorok belakang abah... pas2 kalo aq sakit aq hanya nak abah jer ade ngan aq..aq ingt lagi mse darjah satu aq demam tapi kne g sekolah jgk..aq pksa abah aq teman sampai hbs sekolah... kalo aq nmpk abah takde aq menagis mcm org kne pukul..kesian abah mse tue...tapi sejak dah makin dewasa dan adik2 aq ade abah kurang rapat ngan aq.. tapi kalo aq masak kt umah abah mst ckp sedap... trima kasih abah... atas semua pengorbanan abah yg akk tak dapat nk tulis dalam nie.. akk sayang abah...

so itu jer nk kongsi skit mlm nie... :)

Jumaat, 17 Jun 2011

bicara dari hati


dihatiku mungkin kau tak mengerti
dihatiku mungkin tak kau sadari
pengorbanan yang terjadi dibiar berlalu pergi

bagai semalam pertemuan kita dan hari ini merindu jua
dan kita sering diduga

ku berjauh hati dgn sikapmu kekasih walau berkali kau sakiti ku masih disisi
ku perindu sepi dan tangisan tak pernah berhenti
walaupun pujuk katamu KAU TETAP MENCINTAIKU ABADI

ku curiga kerna takut terluka
ku cemburu kerna sayangku terduga
bukan mengharap kau beralasan hanya minta jujur dalam perhubungan

yang masih mampu ku lakukan hanya DOA agar cinta sentiasa mekar dihati walau tiada lagi disisi tetap cinta itu takkan pernah mati

Khamis, 16 Jun 2011

merajuk TAPI RINDU



Masih menghitung hari utk SEBUAH PERTEMUAN...

Apit (Baron Bros) - Detik Terindah 


Sungguh indah bila bersama
Merasa sungguh bahgia
Bersyukur pada yang esa
Di atas pertemuan ini

Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi

Reff:

Dan walau apapun rintangan melanda
Ku harap kita kan tempuhi bersama
Seadanya kau dan ku berjauhan

Membina mahligai seindah permata
Yang kita impikan berdua selamanya
agar kita kecapi bahagia

Ku berjanji akan terima
Seadanya dirimu
Keinginanku setia padaku

Kemarilah wahai sayangku
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda kaulah kekasihku

Back To Reff

Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi

Woohooo
Detik terindah

klik bicara2