~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Powered By Blogger

Isnin, 9 Januari 2012

.....welcome 2012....


Asslammmualaikum....

da 11ari berlalu baru nk on9kan... bukan per..line xm'izinkan...huhuhu ingt ade bb kt umah senang nk b'blog tapi sayang..mse xde plak...huhuhu
Alhamdulilah... 2012 da tiba dan lembaran baru bmula lg... hujung 2011 sgt menyedihkan tp nk watcmne kn... sbg hamba allah tak lepas dari ujian... aq terima takdir aq dgn seadanya...

emm... k la nk berjiwang2 plak k...

"maafkan aku sayang atas perpisahan itu bukan permintaanku atau juga relamu
namun takdir bukan untuk kita bersama aku mahu engkau bahagia
diantara engkau dan aku telah tercipta dia untukmu
aku redha perpisahan ini aku mahu kau juga terima takdir itu bukan kita selamanya
maafkan aku sayang aku pergi dlu kasih ku tinggalkanmu kenangan demi satu kehidupan
realitinya kita tak mungkinkan bersama namun mimpi tetap ada kau dan aku juga walaupun itu ku mahu kita terima takdir maha esa
maafkan aku sayang kasihku juga sama cintamu dan cintaku tiada jodoh untuk kita
berakhir sudah perpisahan yang tak kita jangka sakit dan pedih itu bahagia pastikan ada jua
maafkan aku sayang maafkan cinta kita
sudah tercipta cerita cinta ini bukan kau dan aku tapi untuk kau dan dia"

jiwang sedih aq malam nie... huhuhu... k la... selamat mlm... mmmuuuaaahhhhh utk spe2 yg baca..huhuhu dan blogger2 lain..happy new year...


1 ulasan:

  1. yang penting be happy sweety...
    Selamat tahun baru 2012.. wish u all d best.. =)

    BalasPadam


klik bicara2