~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Sabtu, 21 Januari 2012

di malam-malam sepi....

Assalammualaikum........

Tatapan buat insan yang melukai......

......bila hati mule faham yang diri ini sudah salah menyayangi
mampukah kecewa itu dibiar sepi...
dimana mahu mencari kekuatan yang semakin hilang dalam kesilapan semalam....
mahu diubah namun tak mampu digubah...
mahu dilalui terasa mahu menagis berhari-hari...
berdosa bagimu kerana insan ini menyayangi dirimu...

Semalam dirimu datang dengan harapan...
penuh impian dan angan-angan....
menciptakan diriku sebuah kebahagian
yang membuat diri terus hanyut dalam keindahan yang kau beri nama cinta...
semakin hari kau semakin lupa
yang diri ini telah mula mengharapkan abadi sebuah syurga dunia...
ingin menyempurnakan insan yang saling kekurangan....
dalam dakapan rindu...dalam bisikan sayang.....
cerita indah telah kita cipta dalam lena kehidupan
dan tidur ditemani mimpi kenangan
suara dalam hati meronta-ronta mahu dihentikan masa bahagia
agar selamanya kebahgiaan itu menjadi syurga kita berdua

tapi........
tiba-tiba ko berubah untuk hari ini....dimana silap yang tercipta
diri ini yang terlalu leka atau kau sengaja mencari alasan duka
kepalsuan yang selama ini aku alami menyentap jiwa
kau semakin jauh disaat aku perlukanmu
kau semakin hilang bila aku ingin mencari kau dalam rindu
mimpi aku juga hilang tiada lagi keindahan.....
kekosongan semakin menambah derita
adakah kau fahami atau dendam itu lebih memuaskan hati
aku yang dulu dipuncak tinggi kini semakin jatuh ke jurang duri
mungkin aku belum tenggelam lemas dalam kemuncak cerita namun kesakitan mula terasa
kau diam seribu bahasa
kau menghilang tanpa bicara
tanpa pesan...tanpa alasan...tanpa kepastian
adakah aku terpaksa mencipta akhirnya sendiri...

menyesalkah diri ini kerana acap kali dilukai...
aku terlalu lemah atau takdir itu aku yang tak ubah
hanya mampu diri ini diber kekuatan utk selalu kuat menghadapi hakikat kebahagiaan

salam kasih dan rindu pemilik blog MYHEARTMISSU @~~

Rabu, 18 Januari 2012

bila saya cube lupakan awk

Assalammmualaikum....

nk kongsi rse hati skrg nie... ape perasaan anda kalo org yg selama nie kte syg2 senang2 jer tinggalkn kte...hepi2 dgn duani dy tp kte yg separuh nyawa...

knp putus cinta tak indah mcm jth cinta.....

SY BENCI AWK ok!!!!!

Sayap Terluka

Dalam keributan hembusan beliung
Terbanglah aku sang camar hina
Mencari singgahan andainya kau sudi
Menghampar kasih di pantai hati

Dah lama kupuja kini jadi nyata
Sayang hanya untuk seketika
Sayap ku terluka ditimpa bencana
Akhirnya diri aku sendiri yang sengsara

( korus )
Ku tahu diri ini bagai menggapai bintang di langit
Tersingkir jatuh tiada pernah kau peduli
Rapuhnya cinta kita patah terkulai di ranting hampa
Pedih terluka tiada siapa yang endahkan

Biar derita biar sengsara aku rela
Menjadi mangsamu
Akanku simpan di nurani ini kenangan antara kita
( hingga akhir nanti oh... )

(2)
Kini kan tinggal cinta dan kasihku
Umpama pungguk merindu bulan
Tak mungkin tercapai hasrat hati ini
Biarpun harus ku tunggu seribu tahun lagi

Isnin, 9 Januari 2012

.....welcome 2012....


Asslammmualaikum....

da 11ari berlalu baru nk on9kan... bukan per..line xm'izinkan...huhuhu ingt ade bb kt umah senang nk b'blog tapi sayang..mse xde plak...huhuhu
Alhamdulilah... 2012 da tiba dan lembaran baru bmula lg... hujung 2011 sgt menyedihkan tp nk watcmne kn... sbg hamba allah tak lepas dari ujian... aq terima takdir aq dgn seadanya...

emm... k la nk berjiwang2 plak k...

"maafkan aku sayang atas perpisahan itu bukan permintaanku atau juga relamu
namun takdir bukan untuk kita bersama aku mahu engkau bahagia
diantara engkau dan aku telah tercipta dia untukmu
aku redha perpisahan ini aku mahu kau juga terima takdir itu bukan kita selamanya
maafkan aku sayang aku pergi dlu kasih ku tinggalkanmu kenangan demi satu kehidupan
realitinya kita tak mungkinkan bersama namun mimpi tetap ada kau dan aku juga walaupun itu ku mahu kita terima takdir maha esa
maafkan aku sayang kasihku juga sama cintamu dan cintaku tiada jodoh untuk kita
berakhir sudah perpisahan yang tak kita jangka sakit dan pedih itu bahagia pastikan ada jua
maafkan aku sayang maafkan cinta kita
sudah tercipta cerita cinta ini bukan kau dan aku tapi untuk kau dan dia"

jiwang sedih aq malam nie... huhuhu... k la... selamat mlm... mmmuuuaaahhhhh utk spe2 yg baca..huhuhu dan blogger2 lain..happy new year...


klik bicara2