~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Powered By Blogger

Rabu, 13 April 2011

Bila permaisuriku menangis

Bila permaisuriku menangis

Aku bukanlah insan yang lupa daratan

Untuk ku berpijak

Bandingan apa yang ku hadapi ini berpunca dari kasihmu

Ku tahu hatimu ini terguris

kerna aku tak mampu menepis

Kau hanya menangis pilu yang teramat

kerna kisah nyata kini tertera

Aku juga bersalah buat engkau resah

Walau jiwa parah pun tak terlihat darah

Walau apa terjadi kau tetap permaisuri

Cukuplah aku ini kerna telah melakukan kesalahan

Dalam kehidupanmu

Maafkan aku kerna silap langkah

Aku terlupa engkau dalam parah

Kini aku sedar silap aku

Aku bagai pohon lagu yang disimbah hujan

dan kembali gagah

walau tubuh rebah siksanya

Dan aku gelang patah


mungkinkah diatas budimu aku lupa Kerna keadaan mujurlah engkau sedarkan

p/s saje nak share lagu nie.. ssh btl nak cari lirik nie.. layan k lagu nie... :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


klik bicara2