~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Powered By Blogger

Rabu, 13 April 2011

aku yang jiwang

Assalammualaikum....

aii semua..ari nie ntah knp rse hati kosong sgt...idea tiba2 datang :)

Dari semalam aku bermimpi entah kenapa cinta mu ini
sebagai satu sandaran kasih yang hanya menyakitkan hati
Semakin jauh aku menjejak mimpi
dan semakin lama aku rasa sunyi
kosong tanpa penghuni dan aku berjauh hati..
Aku mahu menangis tapi airmata tak bisa memahami
dan bila ku seorang diri kenangan lama menjadi saksi
Selama ini bukan aku tak mencintaimu namun aku masih dibayangi cerita dulu
dan akhirnya aku sendiri tenggelam dalam lautan sepi
Ku cuba jujur padamu Ku cuba percaya cintamu
Ku cuba fahami takdir untukku
Namun aku masih rindu...rindu.....
Wahai kekasih lama
adakah aku yang tak redha
Ya Allah tuhan yang maha esa dimana kekuatan ku ini
Aku mahu menjerit Aku mahu menagis
Aku mahu semua tahu
Ku juga insan lemah,insan biasa Hamba Allah yang tak punya apa-apa
Kuhanya mampu berdoa atas dugaan dari-Nya
Menangis bukan bermakna ku lemah Merintih bukan kerna ku tak rela
Hanya ku mampu mencoret luahan rahsia dalam tulisan hati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


klik bicara2