~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Powered By Blogger

Khamis, 17 Mac 2011

tiba-tiba rasa sunyi la....

Assalammualaikum...

berblog tengah2 malam nie..sajer2 jer... tadi blogwalking..teng0k2 blog orang lain rajin jer diorang update..tapi aku nie aduhai malas bebenar nk update tp nk berblog...huhuhuhu...kerajinan untuk aku menulis nie da berkurangan ler..aku pun tak tahu kenapa..nk kata takde cerita ade jer sebenarnya..hehe :)) cume nak kongsi cite best2 tue takde plak.Lagipn aku nie tak pandai lagi nak cite pasal blog orang lain dalam blog aku nie...tapi bukan bermakna aper2 cume aku nie masih baru jadi tengah fikirkan cara terbaik untuk cerita tentang orang lain dalam blog aku tapi pada sape2 yang menjenguk blog aku dan menjadi followers aku nie trima kasih banyak2... dan aku nie memang suka follow blog orang tapi sorila tak komen ape2 cume kadang2 selit2 kt box chat..
insyallah dari masa ker semasa aku cuba perbaiki cara aku berblog...

Lagi2 semenjak dua menjak nie kurang keluar ber'enjoy'seperti dahulu....tahun nie pun aku belum ade ape2 plan utk geng BFF bercuti..diorang sibuk suruh plan tapi aku tak tahu la... lagipun
mase mula2 nak wat blog nie tulis untuk idea2 pasal penulisan aku mengenai suatu persinggahan..tapi ade la selit2 pasal life hidup aku.. so belum jumpa lagi cerita untuk penulisan baru aku tu yang kosong jer blog aku... lagipun idea2 dataang bila aku tak tension...sekarang nie keje..keje...dan keje...kepala dok ligat fikir masalah tue yang idea susah nak datang...
Lagi satu aku nie lebih suka tulis manual kalo idea jiwang datang sebab jarang dapat online kecuali kat ofis atau caber cafe(cc)...mesti orang pelik kan..takkan la dunia yang da serba maju nie kat umah takde komputer...huhuhu nak cite
pasal komputer nie ade cite sedih tau...2tahun lepas aku da beli laptop mase adik lelaki aku blajar kat unisel tapi dipendekkan cerita...dia telah menghilangkan laptop itu dan sampai sekarang kat umah aku belum ade rezeki nak beli laptop baru.. kalo da ade laptop kat umah leh la aku berblog ari2 kan... huhuhuhu

panjang plak mukadimah hari nie...hehehehe :) saje jer cite mengarut2 mlm nie... sambil tengok perkembangan orang lain diri sendiri hanya dok kembangkan badan jer..alahai..family aku dah bising tanya pasal bila nk diet??? nie la benda yang dari dulu sampai sekarang yang tek pernah takde yang tak tanye..aku nie gemok sangat ker??? dalam ketegori gemuk la sekarang nie..so disini bertambah ke'tensionan' masalah berat badan...





sebelah kiri nie gambar latest la yang mmg nampak aku gemuk... huhuhuhu.. :(dari saiz M bertukar L & XL..mcm mane leh jadi begini..jawapannye sbb senang hati...makan tak in
gat..hehehehe














pic kanan nie lak mse aku stpm dlu..huhu mmg rindu bad
an cmnie..aduhai... mse nie bj saiz M tapi L pn blh kalo rse nk pkai besar skit..





Dan tiba2 gatal nak cerita pasal cinta hati...ade ker aku cinta hati??? alhamdulilah...dah ade da sekarang nie....sape yang bertuah memiliki aku kan.. hahahahahahahha :P perasan sangat2 la kamu nie cik naniey oii.... tapi wat masa nie memang aku dah boleh cakap yang aku nie kekasih orang...jadi takde la aku nak jelous2 lagi dengan orang lain hehehehe :)) bukan jelous ape..jelous dicintai dan mencintai..kecewa mmg da byk kali la..jangan tanya aku pasal kecewa nie.. berjela-jela cerita cinta tak kesampaian aku nie...huhuhu rasenya dalam blog nie ade jer pasal cinta tak kesampaian aku..agak2 yang rajin membaca leh la belek2 entry2 lepas... :) kalo nak cerita details pasal si kekasih tue... nt tunjuk pic je la.. sampai mase baru cite details.. tapi tetap nk cakap dia lah cinta hati saya sekarang dan selamanya.. amin...




nie la jer pic yg aq leh kongsi wat mase nie.. sekarang memang tahap rindu2 sangat2la dengan dia.. always fikirkan dia...huhuhu

rasanya sampai sini dulu yerk cite kite..tapikan rasenya2 tajuk dan cerita kt entry kali nie beza kot.. padahal aku cakap aku sunyi.. hehehehehe sunyi sebab rindu2 sangat2 tau..kt my chinta hati dan BFF ... Kla da ngantuk nk tido jap..sebab sekarang time keje...hehehe:) ... nite my heart.... @~~~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan


klik bicara2