~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Khamis, 4 Ogos 2011

Salam Ramadhan.... :)


Assalammualaikum....

aii semua.... harap2 tak terlambat la nk ucap Salam Ramadhan utk semua rakan blogger dan umat islam semua... tapi dari awal ramadhan aq tak dapat puasa lagi sebab 'bendera masih merah' mmg sedihla sbb first2 puasa tak dapat nak puasa... insyallah minggu depan kalau dah ok akan berpuasa seperti biasa... :)

Dihari baik bulan baik nie..alhamdulilah hubungan aq dengan En.CH(Cinta Hati) berjalan seperti biasa...da jarang gado2...mungkin da mula memahami perhubungan ini... semoga hubungan ini akan kekal sampai akhir hayat...amin... :))

Pastu nk g th kt cnie... bulan nie adalah bulan terakhir aku berkerja di Narsqo (NTSB) tempat aq kerja sekarang. Aq da tender resign 1hb ari tue.. sedih gak la da 3tahun aq keje..lepas STPM aq mmg terus kje situ tapi nak wat mcmne rezeki aq setakat nie jer.. insyallah mungkin aq akan dapat yang lebih baik lepas nie... suka duka keje kat NTSD mmg akan jadi kenangan indah dalam hidup aq... sedih sgt2 tapi terpaksa pergi juga...

so ade cerita hepi ade jugak cerita sedih..namun itulah kehidupan... kadang tak semua yang indah...ape pn itulah lumrah bagi kita sebagai hamba allah... namun begitu aq mengharapkan segalanya akan dipermudahkan.. :)

rsenye nie jer utk pagi nie... nak jiwang2 pun tak berapa nak ade idea la.. hehehehe my heart miss u...aq selalu merindui semua tentang hidup aq :))
@~~ jumpe lain kali k..selamat pagi dan selamat bersahur....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik bicara2