~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Powered By Blogger

Sabtu, 22 Januari 2011

~~ILYSM~~ dari hati ini...

Assalammualaikum......

utk tatapan seorg yg selalu dihati......ini khas utk awk.... :)

Saya nak sgt awk Selalu nak awk ada kt sisi Selalu cakap "saya sayang awk" Setiap hari nak tahu apa awk buat Kalo boleh hari2 nak tgk awk... Kalo masa blh dihentikan rasa nak hentikan 'time kita tgh bahagia jer' Waktu yang berlalu rasa sekejap jer padahal hari2 dah msj..pas2 ckp dlm hp pn lama2 tp knp rasa tak puaskan.... Satu ari nanti ble awk dah mula "RIMAS" mst saya rse kosong dan mse tue gado hari2 pn rasa biasakan...
Tapi kalo boleh hari2 mcm "kali pertama kita jumpa" jadi kte mst tak bosan..itupn kalo blh.... sbb bagi saya tiap2 hari adalah hari pertama dalam hidup...sbb takkan sama dgn semalam atau esok... yg semalam adalah kenangan dan tak mungkin kita akan ulang balik utk hari nie tapi esok kita masih boleh rancangkan tapi tetap tak sama mcm semalam....
kita dulu pernah rase "putus cinta" jadi kalo boleh hari nie sampai bila2 kte adalah kwn,keksh,musuh,shabat utk selamanya...tak kshlah sbg ape pn janji sampai bila2...kalo dunia dah berakhir sekalipun saya tetap nk jadi bidadari syurga awk sampai bila2..Saya nak teman awk dan saya nak awk jaga saya selamanya...
Saya rasa hidup saya dah sempurna dgn awk jadi kita sama2 sempurnakan hidup kita ye...kalo saya wat salah awk mara tau tapi kalo awk salah sy tegur awk jgn mara ea... sy nk jadi yang terbaik dalam hidup awk dan harap awk akan terima saya seadanya. walaupun saya tahu sy banyak kekurangan jadi sempurnakanlah ape yg kurang pada saya...

Dan selamanya abadi dalam hati saya...saya selalu sayang awk dan harap awk tak lupe saya ye...

dari insan yang ikhlas jatuh cinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


klik bicara2