~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Jumaat, 28 Januari 2011

bicara hatiku

salam selamat mlm....

hakikatnya aq juga insan biasa yg punya hati dan perasaan...dan setiap masa mencari kelebihan diri utk terus bdiri mencari diri sendiri...dan aq jugak insan yg xpernah lpe mse lalu walaupn telah lame ia blalu..lg2 kenangan yg t'kesan dalam diri..kasih sayang dan cinta..sejak aq mula memahami ttg perasaan aq mula t'cari kebahagian..hingga bahagia itu m'hancurkan hidup aq ini..dan hingga saat ini masih belum aq mampu mencipta bahagia panjg itu..adakah kerna begitu byk kekurangan dalam diri.. :( sukar utk dilafazkan dgn kata2..
dan tb2 ble kenangan mengusik hati airmata tak henti2 mengalir dan mimpi ngeri t'cipta lg..tiada istilah perpisahan walaupn ikatan dan hbgn tiada lg..ingatan tetap segar menguasai ari2 yg mendatang..bukan aq xredha tp tlalu redha..psahabatan tetap menjadi p'hubung..bukan mudah bila dalam hati pernah ade cinta...tapi kekuatan aq hanya tuhan jer yg th...
pelik kan knp tb2 aq cerita ttg hati dan perasaan...sbb kt cnie aq nk cite...xt'tanggung rase bila pendam perasaan.. okla first layan lirik nie dlu


Safura - Perutusan Hiba

Oh kekasih
lupakah pengorbanan ku
waktu silam
Bila aku kau tinggalkan
di ketika aku sarat
menanggung kerinduan
Oh kekasih
jiwa ini aku serahkan
hanya padamu
Hampir-hampir ku terlemas
di muara cinta palsu
Telah ku cuba melupakanmu
bila ku tahu engkau yang curang
namun lara di kamar rindu
Bagimu setia tak ku indahkan
walau pun aku separuh gundah
ternyata aku yang parah
Tiada lagi airmata
tajamnya perutusan kau kirim
hingga robek hatiku
Tak bisa dirawat
Oh kekasih
jiwa ini aku serahkan
hanya padamu
Hampir-hampir ku terlemas
di muara cinta palsu

psl cinta lame...cinta pertama yg telah lme blalu...dlm 6thn lalu rsenyer...tp msh tetap dlm ingatan aq...skit pn aq xlpe..lg2 kalo aq tgh sedih psl cinta...mst aq ingt dy... cinta kecundang kerana kecurangan dia yg mmg mengecewakan aq dan ego membuatkan dy tinggalkan aq dan akhirnya penyesalan yg xkesudahan ble lps 2 br dy sedar betapa pentingnya aq dlm hidup dy tp ktorg msh kwn smpai skrg...dan dy pn dah kawin...aq penah citer dlu dlm nie psl dy (klik nie)
mmg aq elak utk th psl dy..tp sbnr2nye ble aq dgr sore dy wat aq rse aq akan lalui sesuatu yg sempurna (padahal xde aper2 kot) kalo dy xcntct aq rse leh demam kot...hahahaha dari mule aq kwn ngn dy mmg perangai aq kalo xdpt dgr sore dy aq demam...dan da pts pn cm2 gak...cume skrg nie kalo sbln dy xcol aq thn la gak..tp kalo lbh mule la xsht aq dtg...mst mule pts lg sthn tnpa dy kurus aq sbb slalu sakit...tp ble de muncul blk wah2 b'tmbh2 gemok aq... tp perasaan cinta mmg da xde lg sbb aq redha da tkdir yg ditentukan tuhan pada aq...harap dy doakan aq tbaik je..walaupn segalanye da lme blalu tp sebgai org ptama yg aq syg selain fmly aq dy xpenah aq lpe..brg2 ttg dy msh aq simpan dlm kotak lme da xbuka..da btahun memori tp msh tetap singgah dlm ingatan aq...bkn mudah aq nk lpekan tapi segalanya adalah memori terindah dalam hidup aq... eemmm da lps sudah ape aq pendam... huhuhu so xla berat kpla fkr lg... :)) @~~

pas2 cite kedua aq plak sl cinta tbaru aq... alhamdulilah msh bjalan lancar... hbgn msh ade bhgia dan aq xtipu yg aq harapkan cinta kali nie smpai ble2... nk gengam bhgia hingga hujung nyawa..hanya doa dan harapan serta usaha mjadi yg tbaik... MMG AQ SYG KT DY dan smlm pg2 dy hatr lg nie kt aq...

ST 12
Aku Masih Sayang lirik

Kau rinduku
Jiwaku indah memanggil dirimu
Mataku terbangun untuk menanti
Menantimu..
Jangan pernah
Kau ragukan cinta yang sesungguhnya
Itu bisa menghancurkan semua
Bukan begitu..
[Chorus]
Aku sungguh masih sayang padamu
Jangan sampai kau meninggalkan aku
Begitu sangat berharga dirimu
Bagiku..
Dan ku pastikan saja dihatimu
Kan ku korbankan semuanya untukmu
Sungguh ku berharap kau pun begitu
Padaku...
Coba engkau rasakan
Cinta yang begitu kan
Mengesankan..
Yakin pasti dapatkan
Kemesraan yang penuh
Bintang...
[Clap Mode]
Aku sungguh masih sayang padamu
Jangan sampai kau meninggalkan aku
Begitu sangat berharga dirimu
Bagiku.. hou.. wo..
Aku pastikan saja dihatimu
Kan ku korbankan semuanya untukmu
Sungguh ku berharap kau pun begitu
Padaku.. hou.. hou..
Aku sungguh masih sayang padamu
Jangan sampai kau meninggalkan aku
Begitu sangat berharga dirimu
Bagiku... hou wo...
Dan ku pastikan saja dihatimu
Kan ku korbankan semuanya untukmu
Sungguh ku berharap kau pun begitu
Padaku.. hou wo wo uhoo...

dan aq harap kasih syg nie akan ada dlm hati ktorg smpai ble2... cinta ktorg bmula 2thn dlu tp pts tgh jln dan bkawan dan skrg bcinta semula... diharapkan hbgn kali nie kekal selamanya... esk dan akan dtg xle nk th tp insyallah... semoga segalanya bjalan seperti biasa.. :) dyla yg ati aq munge2 jer... love u :))

p/s : nie pic kecik utk tatapan aq..hehehehe
myheart....sy syg dy...rindu kt dy....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik bicara2