~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Rabu, 22 Jun 2011

SELAMAT HARI BAPA...utk ABAH YANG TERSAYANG ....



harap tak terlambat utk update ttg HARI BAPA...sbb tak dapa tak on9... sempena hari bapa nie nk ucap kt nak tulis ttg ABAH tersayang... sblm 2 layan pic yer... :)



UTK ABAH TERSAYANG.....

aq nie nak kate anak abah sgt pn x jgk tapi mak aq selalu ckp aq anak abah..bagi aq abah best sbb abah senang nk selalu boleh kawtim... hehehehe... abah faham aq..tapi kalo aq majuk ngn abah aq nie mmg EGO dan degil..selagi abah tak tegur selagi tu aq diam.. bukan aper aq takut snanyer.. tapi abah aq abah yg sporting... tak cerewet....abah aq tak garang...tak kuat marah..tapi kalo dah mara mmg bom atom ler jawabnyer... aq nie dari kecik mmg sensitif skit pasal abah aq.. lagi2 mase tinggal asrama..kalo col umah tak penah nak cakap ngan abah sbb baru dgr bunyi suara dah nagis.. huhuhu...mse kecik2 dulu bila kne pukul ngan mak jer mst aq lari kt abah... aq sorok belakang abah... pas2 kalo aq sakit aq hanya nak abah jer ade ngan aq..aq ingt lagi mse darjah satu aq demam tapi kne g sekolah jgk..aq pksa abah aq teman sampai hbs sekolah... kalo aq nmpk abah takde aq menagis mcm org kne pukul..kesian abah mse tue...tapi sejak dah makin dewasa dan adik2 aq ade abah kurang rapat ngan aq.. tapi kalo aq masak kt umah abah mst ckp sedap... trima kasih abah... atas semua pengorbanan abah yg akk tak dapat nk tulis dalam nie.. akk sayang abah...

so itu jer nk kongsi skit mlm nie... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik bicara2