~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Powered By Blogger

Sabtu, 28 Mei 2011

melihat TAKDIR itu.....(antara cinta dan dosa semalam)

Assalammualaikum....

tgh2 mlm nie ade idea utk sebuah cerita lagi...

"KINI kisah kita telah aku akhiri dan mungkin juga bahagia yg kau nanti...
tak mungkin aq percaya yg lemah dalam mimpi dan melupai itu yg terbaik...
kadang ku terlupa kau dan aq berbeza dan aq terus utk mencipta sejarah...
kenangan bersamamu abadi dalam hidupku...
sering aq bertanya dimanakah silapnya hingga kita berdua hilang punca...
sering salah sangka.. sering terpercaya tentang sebuah cerita dusta....
aku akui kau adalah yg terbaik memahami diri ini tak aq sangkal lg...
tangisan ku dulu kau sapu airmata kasih...senyumku pula kau ukir penuh makna....
aku cuba utk melupai...
aku mengkianati segala janji segala rahsia hati....
andai bisa utk memutar semula cerita ingin aq sampaikan SALAM CINTA...
aku bukan egois...tidak pula pentingkan diri cuma ingin lari dari derita ini
bukan salahkanmu bukan juga silap kamu dan tidak juga menyalahkan dirmu
aku juga manusia biasa...tak mungkin utk hilangkan segala cerita
walau ku ke hujung dunia andaiku tiada nyawa tentang kita sudah ditakdir bersama...
kini SELAMAT TINGGAL ucapan yg tak disangka...
akan diucapkan dalam perhubungan kita
kerna aq yg tak bisa membohongi perasaan betapa AKU MASIH SAYANG KAMU"

sampai bila harus melafazkan dalam kiasan..menceritakan hanya tulisan...membicarakan dlm rahsia hati yg tak mampu dilihat...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


klik bicara2