~segalanya bermula bila tiada teman untuk berbicara~

Khamis, 16 Disember 2010

tB2 rse Nak tuliS La plAK ....

Assalammualaikum..... rse2nye da lme xsinggah kan... sbb xde ideala nk tulis per... tp ari nie singgah nk taip poyo2 jer..sbb xth nk cite ape jgk.. hehehehe :)...
tp kan rsenye ade kot...psl minggu lps...ber'date' ngn bff aq ler... sambil membuang duit di danau kota... hehehehe.... mule ingt nk cari handbag jer tp mcm2 plak dah tbeli..kasut dan celak... pokai gak la...huhuhu pas2 blnje cik ayu nie mkn2 bg dy gemok blk... hahahahahaha :P
so adelah pic2 poyo giler konon cantik la.. hahahhahahaa... :)~~ layan jer k...

pic 10/12/2010~danau kota

niela antara salah satu kje
ktorg g wajib tiap2 bln nie.. heheheheehe menghabiskan duit utk keperluan harian...hahahaha ayat aq xle blah plak kan... cume sejak akhir2 nie ktorg jarang kuarla sbb nk kurg kan mkn mlm dan duit dpt disimpan..(simpan ker???haip...haip....cm leh cye kan... hahahahaha) nk simpan cmne kalo pas kuar gaji da enjoy2 giler... hikhikhik :))

dan satu lagi....ari nie last aq kje sbb esk cuti.. ahakz.. dan akan bergerak ke muar esk ptg pkl 3.4opm dgn menaiki bas transnational...harap2 aq slmt pegi dan akan slmt blk pada 19/12 nt...dan kt sne dipermudahkan semua urusan aq.. hehehehe...rse mcm lme da xtrn johor...tp bkn mkn tahun la.. tp mkn bulan gak xg sne.. yela sejak da xsek sne kan..lgpn cuti raye pn ssh nk dpt...cuti biasa2 pn ssh gak..tp kalo da cuti knela cuti jauh2.. hehehehe :) sk cuti2 malaysia nie... m'habiskan duit adelah 1 kwajipan..ahakzz... :P tp mne penah duit xhbskan...??? kalo simpan2 sgt pn nt xgune cm byk sgt la plak.. hehehehehe poyo plak ayat aq kali nie.. heheeheehehe :P
k la.. nie ade idea la....idea dtg lg nie....

utk citer "satu persinggahan " dari (20/9/2010) lme giler xupdate pasal nie...

penantian ada
lah suatu penyiksaan...dan seksa mengkianati mimpi adalah satu tangisan...bukan mudah memahami segalanya yg kita cuba realitikan dalam keindahan... cinta aq dan kamu mungkin dalam lakonan....akhir di lintasan kenangan membuat duka menjadi sebahagian keindahan... dan keredhaan membuat aq semakin lena dalam airmata kegembiraan....

ku dengar khabar gembira tentang kebahagianmu dan ku juga terima segala itu takdirku jodoh bukan kita jodoh kau dan dia walaupun aq masih menyayangimu
walaupun bertahun sudah aq cuba nafikan berganti hari kucuba utk melafazkan
sayang pada insan lain rindu pada teman lain
namun bayangmu tak pernah aq lupakan oh sayang
kenangan bersamu walau seketika menjadi pengubat utk segala duka
jika aq merindu tangisan menemani kerna engkau tetap dlm hatiku
khabar dari hatiku agar engkau pn tahu doaku tetap juga mengiringi dirimu
bibirku memberi kata tidak maafkan kamu namun disebalik itu telah ku lakui
aq cuba utk memberi terbaik namun dia juga jd pengganti yg engkau pilih
aq menagis semahunya ingin milikimu semula namun apa daya tetap putus juga
kini kenangan mengamit memori berdua biarkan aq pergi tanpa dendam juga marah hilang kecewa dan duka biar aq lalui semua dan berakhir sudah memori kita
kini akhir sudah kita cuba memahami menyayangimu adalah suatu pengorbanan
memiliki bukan selamanya dimiliki perpisahan yg tercipta
atas dasar manusia dan takdir darinya

dan segalanya kini adalah satu jalan lagi bagi kehidupan... bukan semua cinta adalah dendam dan xsemua dendam akan selama menjadi duka kita tapi semakin byk kita lalui pejalanan yg tidak kita fahami dan selama itulah kita akan lebih matang menilai segala g bkn milik kita... persinggahan cinta tidak semua lalui dan cinta pertama terus menjadi cinta terakhir juga tidak semua rasai kerana takdir kita xsame...hanya hati dan cara kita fahami erti hidup dapat memberi kita ketenangan dalam suka duka yg kita miliki... ape yg berlaku pada hidup kita adalah kerana kita mampu laluinya...kerana tuhan xkejam utk menguji hambanya... :) ape pn yg berlaku kita kne fikir yg positif...

tapi skrg nie aq semakin bahagia..knp ek???


antara kau dan aq
berlalu dan bersatu
dihati ini tak ku sangsi
cinta ku benar hanya utkmu
dan bila engkau berbahgia
dan aq senyum tanda suka
hatiku tak pernah bertanya
kernaku percaya takdir kita
aku sayang kepadamu
dan kau pun jujur mencintaiku
seikhlas hati yang pernah
tercipta dahulu
kini menjadi satu kenangan
untuk kita terus bersama
kini ku percaya padamu
kini kau dan ku bahgia selaku
abadi untuk engkau dan aq
kerana selama ini
inilah yang aq ingini


rasenye smpai snie jer utk mlm nie.. aper2 akan continue lg k... salam sayang utk semua...
pss....my heart skrg kan ati nie da terisi dgn sebuah kisah yg akan aq ceritakan ble tb mse nt k... :)) seronok sgt2 bln nie... segalanya bagai mimpi... :) mmuuaaaahhhhh




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik bicara2